Katowice – 16 kwietnia 2020

Przez cały dzień do dyspozycji uczestników pozostają eksperci prawni i przedstawiciele firm oferujących rozwiązania wspierające branżę transportową i zwiększające efektywność jej prowadzenia.

 

Birrt Sp. z o.o., zaledwie w rok, rozwiązała kluczowy problem jednego z liderów branży transportowej zajmującego się rozliczaniem czasu pracy kierowców. Efektem wspólnej pracy zespołu było stworzenie aplikacji webowej, która stała się platformą pracy dla wszystkich pracowników. Dzięki temu zdobyliśmy doświadczenie, które pozwala nam dalej tworzyć rozwiązania IT dla przedsiębiorstw. Naszym najnowszym produktem jest BSOPT. System stworzony we współpracy z przedsiębiorstwami transportowymi i dla przedsiębiorstw transportowych. BSOPT integruje wszystkie procesy występujące w przedsiębiorstwie transportowym dając szybki dostęp do raportów zarządczych wspierających podejmowanie codziennych i strategicznych decyzji biznesowych. Ponadto skupiamy się nie tylko na dostarczaniu gotowych programów, ale także otaczamy opieką naszych Klientów oferując kompleksowy outsourcing IT. Nasi specjaliści wspierają w zarządzaniu infrastrukturą teleinformatyczną, a także w konfiguracji sprzętu i oprogramowania. Posiadamy wiedzę, dzięki której jesteśmy w stanie zasugerować najbardziej efektywne sposoby zabezpieczenia przed złośliwym oprogramowaniem i atakami hakerskimi. Tworzymy responsywne i nowoczesne strony internetowe, które pozwalają skutecznie wprowadzić biznes do sieci i zwiększyć ilość klientów. Pamiętaj, że nasz zespół projektantów, programistów i administratorów, może stworzyć dedykowane rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy..

 

Kancelaria Transportowa ITD-PIP

Kancelaria ITD-PIP od 16 lat towarzyszy branży transportowej i przewoźnikom wspierając ich w temacie czasu pracy kierowców, rozliczania ewidencji, delegacji oraz wsparciu podczas kontroli ITD i PIP. Nazwę firmy ITD-PIP można rozwinąć jako: Informator Transportu Drogowego – Pomoc I Porady. Można również skojarzyć to z ekspertami od spraw ITD i PIP.

Dynamiczny zespół handlowców, opiekunów Klienta w zakresie obsługi rozliczania ewidencji oraz wdrożeniowców programów do rozliczania czasu pracy kierowców posiada ogromne doświadczenie i znajomość obsługi programów kontrolnych oraz programów używanych w firmach transportowych, różnorodności metod rozliczania kierowców, zasad kontroli ITD oraz PIP.

Pakietowo wdrażamy w przedsiębiorstwach prawidłowe zasady rozliczania kierowców, skuteczne składniki motywacyjne, optymalizujemy obciążenia administracyjne oraz doradzamy na bazie doświadczeń jak utrzymać stabilność zatrudnienia wśród swoich kierowców. Wsparcie prawne, telefon interwencyjny podczas kontroli drogowych, pakiet odwołań od kar budują poczucie bezpieczeństwa i standardy prawidłowego planowania i realizacji przewozów drogowych. To wszystko razem z satysfakcją finansową kierowców (akceptowane warunki płacowe i brak kar lub ich zmniejszenie) daje również zadowolenie z wykonywanej pracy wśród kierowców.

Zapraszamy do współpracy – w naszej ofercie znajdziecie Państwo kompleksowe połączenie wsparcia w rozliczaniu kierowców (profesjonalne usługi ewidencji czasu pracy), usługi prawne i odwoławcze w kraju i UE, oprogramowanie SuperTacho www.supertacho.itd-pip.pl współpracujące z większością systemów telematycznych w branży, darmowe szkolenia dla kierowców, akcesoria do odczytu tachografów (również najnowszej generacji SMART). Dostarczamy rozwiązania techniczne również największym biurom rozliczeniowym kierowców w Polsce. Partnerska współpraca również z konkurencyjnymi firmami jest podstawą naszej działalności od kilkunastu lat.

 

Atradius Collections to jedna z wiodących na świecie firm zajmująca się windykacją należności handlowych B2B. Wysoką skuteczność zapewnia nasza obecność na niemal wszystkich rynkach świata. Posiadamy oddziały w 33 krajach, a dodatkowo współpracujemy z ponad 480 certyfikowanymi lokalnymi agentami na całym świecie. Obsługujemy ponad 10 000 klientów oraz prowadzimy 90 000 spraw rocznie. Do dziś nasi Klienci powierzyli nam ponad 1 miliard EUR długów. Oferujemy szeroki zakres usług od monitoringu należności, przez windykację polubowną i sądową, po obsługę upadłości oraz postępowanie egzekucyjne. Wyróżnia nas efektywność działań oraz najwyższy standard obsługi Klienta. Wszystkie sprawy prowadzimy w kraju dłużnika, w jego języku, systemie prawnym oraz obyczajowym. Współpracujemy z najlepszymi kancelariami prawnymi oraz komornikami, zarówno w Polsce jak i za granicą.

 

Transport Francais Representant

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę wszelkich regulacji ustanowionych zgodnie z ustawą Loi Macron:

– ustanowienie przedstawiciela we Republice Francuskiej

– nadzór nad kompletowaniem wymaganej dokumentacji

– tłumaczenia zwykłe i przysięgłe francusko/polskie oraz polsko/francuskie

– wsparcie Kancelarii Prawnej w zakresie europejskiego prawa transportowego i prawa przewozowego

 

Kancelaria Prawna IURIDICA powstała w 2007 roku w celu zapewnienia profesjonalnej ochrony prawnej firmom działającym na rynku TSL. Dzięki ścisłej specjalizacji oraz wysokim standardom świadczenia usług, w ciągu kilku lat stała się najbardziej rozpoznawalną w Polsce kancelarią prawną, która obsługuje firmy transportowe, spedycyjne oraz logistyczne. Poprzez liczne konferencje i szkolenia podnosi poziom świadomości prawnej wśród pracowników firm transportowych. Świadczy kompleksową pomoc prawną zarówno małym, rodzinnym firmom, jak i potentatom na rynku międzynarodowym. Procesy sądowe, doradztwo prawne oraz sprawy o charakterze międzynarodowym (odwołania od decyzji BAG, Border Force itp.) zapewniają stały rozwój oraz wzrost doświadczenia wśród prawników Kancelarii Prawnej IURIDICA.

 

Kancelaria Transportowa KOBEN Spółka z o.o.

Formalizm, rozliczenia, sankcje… to coś czego nie lubi żaden przedsiębiorca, prawda? To coś, co często hamuje rozwój firmy transportowej, bo jako właściciel grzęźniesz w ustawach, rozporządzeniach, przepisach, zamiast myśleć o kolejnych inwestycjach czy wydajniejszych rozwiązaniach. Zmienimy to! Przejmiemy Twoje obowiązki związane z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej analizy i rozliczania czasu pracy kierowców, wesprzemy Cię w kwestiach prawnych, będziemy monitorować zmiany w prawie, wyjaśnimy wszelkie niejasności – my czuwamy, Twój biznes idzie (jedzie!) naprzód!

Sens naszej działalności widzimy w rozwoju firm transportowych (w tym Twojej!) oraz całej branży. Poza codziennym wsparciem dla przedsiębiorców, przekazujemy swoją wiedzę poprzez liczne publikacje prasowe, internetowe, wydawnicze, angażujemy się w organizację szkoleń i najważniejszych branżowych wydarzeń. Mamy nadzieję, że już wkrótce spotkamy się na jednym z nich – do zobaczenia!

 

CDS powstał w 2001 roku i jest kontynuacją wieloletnich doświadczeń na polu oceny ryzyka technicznego i prawnego, ubezpieczeń oraz obsługi szkód i roszczeń.

CDS dziś to kancelaria doradcza, która świadczy usługi w zakresie ubezpieczeń transportowych (OCP, OCS, OC zawodowe przewoźnika do licencji, OCP kabotażowe, Cargo), oceny ryzyka transportowego, stosowania prawa przewozowego i procedur transportowych (weryfikacja kontrahentów, ocena zawartych umów przewozu) oraz prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu prawa przewozowego i ubezpieczeń.

 

Kancelaria LegalTrans

Kancelaria Transportowa LEGALTRANS powstała w wyniku zapotrzebowania branży transportowej na usługi z zakresu doradztwa prawnego w transporcie. Kancelaria stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach wykonujących krajowy i międzynarodowy transport drogowy rzeczy oraz osób. Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość zarówno branży związanej z transportem, spedycją i logistyką to nasze największe atuty. Oferta Kancelarii skierowana jest do podmiotów, którym zależy na profesjonalnej oraz rzetelnej obsłudze prawnej w zakresie wykonywania transportu drogowego.

 

Easytrip – ekspert w transporcie międzynarodowym oraz usługach mobilnych. Opłaty drogowe – obecnie w 11 krajach za pomocą jednego urządzenia, promy i pociągi – rezerwacja w dedykowanym portalu klienta, zwrot VAT i akcyzy – najwyższa jakość usług, paliwo – tankowanie w całej Europie, usługi reprezentacji – przedstawiciel prawny

 

Spółka VAT POLSKA a Negometal Company świadczy usługi dla transportu międzynarodowego: zwrot VAT z faktur i paragonów do 15 dni; zwrot podatku akcyzowego; sprzedaż urządzeń do opłat drogowych Negoroad oraz kart paliwowych C2A z innowacyjnymi tanimi systemami płatności bez konieczności ustanawiania depozytu czy zabezpieczeń. Ponadto oferujemy usługi w zakresie rezerwacji tuneli jak również pomoc prawną w zakresie „Zmowy cenowej producentów”

 

Karta UTA to jedyna profesjonalna karta stworzona z myślą o transporcie drogowym i skupiająca się na jego potrzebach, która poza zakupem paliwa umożliwia dokonywanie opłat drogowych, rejestrację w systemach opłat autostradowych i wyposażenie pojazdów w urządzenia drogowe, płatność w serwisach, warsztatach, myjniach czy za pomoc drogową, czyli praktycznie za wszystko co jest niezbędne dla pojazdu podczas drogi.

Klienci UTA zyskują dodatkowe oszczędności dzięki szerokiej ofercie rabatowej na zakup paliwa. Karta paliwowa UTA to również rabaty za przejazd autostradami, np. we Francji, Hiszpanii, Włoszech czy Słowenii, tunelami we Francji, Włoszech, Belgii czy nawet mostami np. w Szwecji. Usługi dodatkowe dostępne dla posiadacza karty to szereg narzędzi internetowych, umożliwiających optymalizację i kontrolę kosztów. Przede wszystkim należy tu wymienić dostęp do zamkniętej strony internetowej, gdzie można znaleźć m.in. zestawienia dokonanych transakcji oraz informacje o sytuacjach na drogach, oferowanych usługach, nowościach itp.

Niezwykle ważna jest też możliwość odzyskiwania VAT-u zapłaconego zagranicą. Zwrot VAT-u za paliwo oraz inne produkty i usługi (np. opłaty drogowe) przynosi oszczędności rzędu 17 – 27% (w zależności od wysokości podatku). Dodatkowo dzięki współpracy z UTA możliwe jest też odzyskanie części akcyzy od oleju napędowego np. z Belgii, czy Francji (nawet 14 centów za litr).

 

MARCO-OIL to firma z tradycjami o ugruntowanej pozycji na hurtowym rynku paliw płynnych w Polsce. Wielkość obrotów, szeroki wachlarz oferowanych produktów oraz miejsc ich dystrybucji, nowoczesny tabor autocysternowy i wykorzystywane najnowsze rozwiązania informatyczne stawiają firmę w czołówce krajowych operatorów paliwowych. Firma MARCO-OIL to przede wszystkim hurtowy dystrybutor paliw silnikowych (oleju napędowego i benzyn bezołowiowych) oraz oleju opałowego lekkiego krajowych producentów: PKN ORLEN S. A. oraz GRUPY LOTOS S.A. Firma specjalizuje się głównie w zakresie dostaw paliw do branż: transportowej, budowlanej oraz niezależnych stacji paliw. Oferta paliw dla firm z branży transportowej obejmuje – poza standardowymi gatunkami paliw – również Oleje Napędowe z segmentu PREMIUM posiadające pakiet dodatków uszlachetniających wpływających na zmniejszenie zużycia paliwa oraz dbające o podzespoły silników. W okresie zimowym dostarczane paliwo spełnia najsurowsze normy wymagane dla Oleju Napędowego o parametrach ARKTYCZNYCH.

 

360 Payment Solutions Poland

Firma 360 Payment Solutions jest liderem w Europie w obsłudze Firm Transportu Międzynarodowego w zakresie rezerwacji przepraw promowych na wszystkich liniach w Europie. Od ponad 30 lat zajmuje się wyposażaniem Firm w czytniki opłat autostradowych, karty paliwowe, zwrotu Vatu i Akcyzy. Jako jedna z pierwszych na rynku opracowała system obrotu gotówkowego w Firmie oferując karty Visa wraz z systemem obsługi. Usługami dodatkowymi dla karty Visa są usługi pomocy prawnej i drogowej w Europie. Od lat promuje ekologiczny sposób przewożenia towarów proponując usługi przejazdów pociągami zarówno samych naczep jak i ciągników z naczepami. Ideą Firmy jest pomoc naszym klientom w pokonaniu wszelkich trudności, wyposażeniu we wszelkie potrzebne narzędzia i pomoc w każdym nieprzewidzianym przypadku.