Wrocław – 23 kwietnia 2020

Przez cały dzień do dyspozycji uczestników pozostają eksperci prawni i przedstawiciele firm oferujących rozwiązania wspierające branżę transportową i zwiększające efektywność jej prowadzenia.

 

TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla sektora TSL. Firma powstała w 1997 roku i przez lata działalności stworzyła największą w Europie platformę transportową dostępną obecnie w 24 wersjach językowych, w 44 krajach. Każdego dnia ponad 110 000 użytkowników wystawia w ramach giełdy ładunków do pół miliona ofert zarówno frachtów jak i wolnych przestrzeni ładunkowych.

Szeroka oferta platformy TimoCom to między innymi:

  • giełda transportowa TC Truck&Cargo® – umożliwiająca szybkie działanie na rynku SPOT
  • platforma przetargowa TC eBid® – narzędzie do wyszukiwania zleceń długoterminowych i przetargów logistyki kontraktowej
  • giełda powierzchni magazynowych – nawet do 30 000 powierzchni magazynowych i logistycznych w całej Europie
  • indeks firm TC Profile® – wykaz sprawdzonych firm z całej Europy wzbogacony o nową funkcję pobierania i udostępniania dokumentów
  • TC eMap® – moduł kalkulacyjno – trackingowy ułatwiający kontrolę pozycji pojazdu i dbałość o bezpieczeństwo łańcucha dostaw
 

SRW Sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą szkoleniowo – doradczo – rozliczeniową specjalizującą się w dostarczaniu najlepszej jakości rozwiązań z zakresu analizy i rozliczania czasu pracy kierowców oraz płac minimalnych. O naszej rzetelności świadczą skutecznie przeprowadzone reprezentacje podczas kontroli oraz sukcesy w przygotowywaniu odwołań.
Esencją naszej działalności jest zagwarantowanie poprawności wyników analizy czasu pracy z pełnym kompleksowym procesem jego rozliczenia, co stanowi najbardziej optymalne rozwiązanie, zarówno dla firm jak i samych kierowców. Najlepszą nagrodą za takie podejście jest długofalowa współpraca z wieloma prestiżowymi firmami.
Otwierając się na potrzeby naszych Klientów, poszerzyliśmy zakres naszej oferty o usługi kadrowo-płacowe i księgowe.

 

frameLOGIC, założone w 2004 roku, to wiodący dostawca rozwiązań typu FMS i TMS w Polsce. Przedsiębiorstwo jest producentem kompleksowych rozwiązań technologicznych do zarządzania flotą, transportem oraz pracą w terenie. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu. Spółka działa na terenie całej Europy, głównie na rynkach: polskim, niemieckim, hiszpańskim oraz skandynawskim. W portfolio frameLOGIC znajduje się ponad 650 klientów oraz ponad 25.000 monitorowanych pojazdów. Głównymi odbiorcami usług frameLOGIC są przedsiębiorstwa transportowe (m.in..: Anhalt Logistics Elflein, SCHERM Gruppe, Kim Johansen, LS Intertank, Kaj Madsen Fjelstrup, Kurt Beier, Transports Argelich, EPO Trans, MagTrans, itp.) oraz przedsiębiorstwa z sektora publicznego (m.in.: Tauron, PGE, KGHM, PKP PLK, itd.). Od 2019 roku frameLOGIC należy do grupy AddSecure.

 

Birrt Sp. z o.o., zaledwie w rok, rozwiązała kluczowy problem jednego z liderów branży transportowej zajmującego się rozliczaniem czasu pracy kierowców. Efektem wspólnej pracy zespołu było stworzenie aplikacji webowej, która stała się platformą pracy dla wszystkich pracowników. Dzięki temu zdobyliśmy doświadczenie, które pozwala nam dalej tworzyć rozwiązania IT dla przedsiębiorstw. Naszym najnowszym produktem jest BSOPT. System stworzony we współpracy z przedsiębiorstwami transportowymi i dla przedsiębiorstw transportowych. BSOPT integruje wszystkie procesy występujące w przedsiębiorstwie transportowym dając szybki dostęp do raportów zarządczych wspierających podejmowanie codziennych i strategicznych decyzji biznesowych. Ponadto skupiamy się nie tylko na dostarczaniu gotowych programów, ale także otaczamy opieką naszych Klientów oferując kompleksowy outsourcing IT. Nasi specjaliści wspierają w zarządzaniu infrastrukturą teleinformatyczną, a także w konfiguracji sprzętu i oprogramowania. Posiadamy wiedzę, dzięki której jesteśmy w stanie zasugerować najbardziej efektywne sposoby zabezpieczenia przed złośliwym oprogramowaniem i atakami hakerskimi. Tworzymy responsywne i nowoczesne strony internetowe, które pozwalają skutecznie wprowadzić biznes do sieci i zwiększyć ilość klientów. Pamiętaj, że nasz zespół projektantów, programistów i administratorów, może stworzyć dedykowane rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy..

 

Kancelaria Transportowa ITD-PIP

Kancelaria ITD-PIP od 16 lat towarzyszy branży transportowej i przewoźnikom wspierając ich w temacie czasu pracy kierowców, rozliczania ewidencji, delegacji oraz wsparciu podczas kontroli ITD i PIP. Nazwę firmy ITD-PIP można rozwinąć jako: Informator Transportu Drogowego – Pomoc I Porady. Można również skojarzyć to z ekspertami od spraw ITD i PIP.

Dynamiczny zespół handlowców, opiekunów Klienta w zakresie obsługi rozliczania ewidencji oraz wdrożeniowców programów do rozliczania czasu pracy kierowców posiada ogromne doświadczenie i znajomość obsługi programów kontrolnych oraz programów używanych w firmach transportowych, różnorodności metod rozliczania kierowców, zasad kontroli ITD oraz PIP.

Pakietowo wdrażamy w przedsiębiorstwach prawidłowe zasady rozliczania kierowców, skuteczne składniki motywacyjne, optymalizujemy obciążenia administracyjne oraz doradzamy na bazie doświadczeń jak utrzymać stabilność zatrudnienia wśród swoich kierowców. Wsparcie prawne, telefon interwencyjny podczas kontroli drogowych, pakiet odwołań od kar budują poczucie bezpieczeństwa i standardy prawidłowego planowania i realizacji przewozów drogowych. To wszystko razem z satysfakcją finansową kierowców (akceptowane warunki płacowe i brak kar lub ich zmniejszenie) daje również zadowolenie z wykonywanej pracy wśród kierowców.

Zapraszamy do współpracy – w naszej ofercie znajdziecie Państwo kompleksowe połączenie wsparcia w rozliczaniu kierowców (profesjonalne usługi ewidencji czasu pracy), usługi prawne i odwoławcze w kraju i UE, oprogramowanie SuperTacho www.supertacho.itd-pip.pl współpracujące z większością systemów telematycznych w branży, darmowe szkolenia dla kierowców, akcesoria do odczytu tachografów (również najnowszej generacji SMART). Dostarczamy rozwiązania techniczne również największym biurom rozliczeniowym kierowców w Polsce. Partnerska współpraca również z konkurencyjnymi firmami jest podstawą naszej działalności od kilkunastu lat.

 

Transport Francais Representant

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę wszelkich regulacji ustanowionych zgodnie z ustawą Loi Macron:

– ustanowienie przedstawiciela we Republice Francuskiej

– nadzór nad kompletowaniem wymaganej dokumentacji

– tłumaczenia zwykłe i przysięgłe francusko/polskie oraz polsko/francuskie

– wsparcie Kancelarii Prawnej w zakresie europejskiego prawa transportowego i prawa przewozowego

 

Kancelaria Prawna IURIDICA powstała w 2007 roku w celu zapewnienia profesjonalnej ochrony prawnej firmom działającym na rynku TSL. Dzięki ścisłej specjalizacji oraz wysokim standardom świadczenia usług, w ciągu kilku lat stała się najbardziej rozpoznawalną w Polsce kancelarią prawną, która obsługuje firmy transportowe, spedycyjne oraz logistyczne. Poprzez liczne konferencje i szkolenia podnosi poziom świadomości prawnej wśród pracowników firm transportowych. Świadczy kompleksową pomoc prawną zarówno małym, rodzinnym firmom, jak i potentatom na rynku międzynarodowym. Procesy sądowe, doradztwo prawne oraz sprawy o charakterze międzynarodowym (odwołania od decyzji BAG, Border Force itp.) zapewniają stały rozwój oraz wzrost doświadczenia wśród prawników Kancelarii Prawnej IURIDICA.

 

Kancelaria Transportowa KOBEN Spółka z o.o.

Formalizm, rozliczenia, sankcje… to coś czego nie lubi żaden przedsiębiorca, prawda? To coś, co często hamuje rozwój firmy transportowej, bo jako właściciel grzęźniesz w ustawach, rozporządzeniach, przepisach, zamiast myśleć o kolejnych inwestycjach czy wydajniejszych rozwiązaniach. Zmienimy to! Przejmiemy Twoje obowiązki związane z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej analizy i rozliczania czasu pracy kierowców, wesprzemy Cię w kwestiach prawnych, będziemy monitorować zmiany w prawie, wyjaśnimy wszelkie niejasności – my czuwamy, Twój biznes idzie (jedzie!) naprzód!

Sens naszej działalności widzimy w rozwoju firm transportowych (w tym Twojej!) oraz całej branży. Poza codziennym wsparciem dla przedsiębiorców, przekazujemy swoją wiedzę poprzez liczne publikacje prasowe, internetowe, wydawnicze, angażujemy się w organizację szkoleń i najważniejszych branżowych wydarzeń. Mamy nadzieję, że już wkrótce spotkamy się na jednym z nich – do zobaczenia!

 

CDS powstał w 2001 roku i jest kontynuacją wieloletnich doświadczeń na polu oceny ryzyka technicznego i prawnego, ubezpieczeń oraz obsługi szkód i roszczeń.

CDS dziś to kancelaria doradcza, która świadczy usługi w zakresie ubezpieczeń transportowych (OCP, OCS, OC zawodowe przewoźnika do licencji, OCP kabotażowe, Cargo), oceny ryzyka transportowego, stosowania prawa przewozowego i procedur transportowych (weryfikacja kontrahentów, ocena zawartych umów przewozu) oraz prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu prawa przewozowego i ubezpieczeń.

 

Kancelaria LegalTrans

Kancelaria Transportowa LEGALTRANS powstała w wyniku zapotrzebowania branży transportowej na usługi z zakresu doradztwa prawnego w transporcie. Kancelaria stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach wykonujących krajowy i międzynarodowy transport drogowy rzeczy oraz osób. Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość zarówno branży związanej z transportem, spedycją i logistyką to nasze największe atuty. Oferta Kancelarii skierowana jest do podmiotów, którym zależy na profesjonalnej oraz rzetelnej obsłudze prawnej w zakresie wykonywania transportu drogowego.

 

Szukają Państwo ładunków?

Realizując ponad 6000 ładunków dziennie, firma LKW WALTER jest numerem 1 w zakresie ładunków całopojazdowych w Europie, Rosji, Afryce Północnej, Azji Środkowej, na Bliskim Wschodzie i Kaukazie. Zachęcamy również Państwa do zostania naszym Partnerem Transportowym i odnoszenia korzyści z licznych zalet współpracy!

W serwisie LOADS TODAY oferowane są codziennie przewozy na terenie całej Europy (ładunki całopojazdowe) w celu optymalnego wykorzystania Państwa wolnej przestrzeni ładunkowej. Mogą Państwo przeglądać bezpłatnie aktualne oferty ładunków i uzyskiwać informacje o preferowanych trasach wygodnie przez e-mail (newsletter).

Przegląd korzyści jakie daje nasza giełda

  • BEZPŁATNY dostęp do największej oferty ładunków w Europie
  • Codziennie oferty ładunków e-mailem
  • Konto online – wszystkie faktury zawsze w zasięgu ręki!
  • Szybka i pewna zapłata Państwa faktur za usługi transportowe
  • Rozmawiamy z Państwem i Państwa kierowcami w Waszym języku ojczystym
 

WALTER LEASING oferuje ciągniki siodłowe marki Volvo, DAF, Mercedes Benz, Scania i MAN oraz nowe i używane naczepy marki Krone, Schmitz, Kögel i Schwarzmüller na bazie leasingu / zakupu na raty.

 

Spółka VAT POLSKA a Negometal Company świadczy usługi dla transportu międzynarodowego: zwrot VAT z faktur i paragonów do 15 dni; zwrot podatku akcyzowego; sprzedaż urządzeń do opłat drogowych Negoroad oraz kart paliwowych C2A z innowacyjnymi tanimi systemami płatności bez konieczności ustanawiania depozytu czy zabezpieczeń. Ponadto oferujemy usługi w zakresie rezerwacji tuneli jak również pomoc prawną w zakresie „Zmowy cenowej producentów”

 

Karta UTA to jedyna profesjonalna karta stworzona z myślą o transporcie drogowym i skupiająca się na jego potrzebach, która poza zakupem paliwa umożliwia dokonywanie opłat drogowych, rejestrację w systemach opłat autostradowych i wyposażenie pojazdów w urządzenia drogowe, płatność w serwisach, warsztatach, myjniach czy za pomoc drogową, czyli praktycznie za wszystko co jest niezbędne dla pojazdu podczas drogi.

Klienci UTA zyskują dodatkowe oszczędności dzięki szerokiej ofercie rabatowej na zakup paliwa. Karta paliwowa UTA to również rabaty za przejazd autostradami, np. we Francji, Hiszpanii, Włoszech czy Słowenii, tunelami we Francji, Włoszech, Belgii czy nawet mostami np. w Szwecji. Usługi dodatkowe dostępne dla posiadacza karty to szereg narzędzi internetowych, umożliwiających optymalizację i kontrolę kosztów. Przede wszystkim należy tu wymienić dostęp do zamkniętej strony internetowej, gdzie można znaleźć m.in. zestawienia dokonanych transakcji oraz informacje o sytuacjach na drogach, oferowanych usługach, nowościach itp.

Niezwykle ważna jest też możliwość odzyskiwania VAT-u zapłaconego zagranicą. Zwrot VAT-u za paliwo oraz inne produkty i usługi (np. opłaty drogowe) przynosi oszczędności rzędu 17 – 27% (w zależności od wysokości podatku). Dodatkowo dzięki współpracy z UTA możliwe jest też odzyskanie części akcyzy od oleju napędowego np. z Belgii, czy Francji (nawet 14 centów za litr).

 

360 Payment Solutions Poland

Firma 360 Payment Solutions jest liderem w Europie w obsłudze Firm Transportu Międzynarodowego w zakresie rezerwacji przepraw promowych na wszystkich liniach w Europie. Od ponad 30 lat zajmuje się wyposażaniem Firm w czytniki opłat autostradowych, karty paliwowe, zwrotu Vatu i Akcyzy. Jako jedna z pierwszych na rynku opracowała system obrotu gotówkowego w Firmie oferując karty Visa wraz z systemem obsługi. Usługami dodatkowymi dla karty Visa są usługi pomocy prawnej i drogowej w Europie. Od lat promuje ekologiczny sposób przewożenia towarów proponując usługi przejazdów pociągami zarówno samych naczep jak i ciągników z naczepami. Ideą Firmy jest pomoc naszym klientom w pokonaniu wszelkich trudności, wyposażeniu we wszelkie potrzebne narzędzia i pomoc w każdym nieprzewidzianym przypadku.

 

Alpega Teleroute to największa w Europie sieć giełd ładunków i pojazdów działająca zarówno na rynkach krajowych jak i międzynarodowych. Połączona siła trzech giełd Teleroute, Wtransnet i 123cargo – służą jako marketplace do dopasowania ofert spotowych z wolnymi środkami transportowymi w całej Europie.
Dzisiaj to jedyna w Europie platforma oferująca unikalny serwis Gwarancji Płatności.
Nasza społeczność ponad 80.000 przewoźników i zleceniodawców oraz 200.000 użytkowników jest codziennie połączona, aby skutecznie zarządzać krytycznymi procesami transportowymi ponad 108.000.000 zleceń rocznie. Alpega jest obecna w 80 krajach świata i zatrudnia ponad 650 ludzi o 31 różnych narodowościach.

 

Portal ja-pojadę powstał jako odpowiedź na potrzeby branży. W związku z ogromnym rozwojem rynku transportowego w Europie brakuje coraz większej liczby kierowców .Portal ma wesprzeć branżę wtedy, gdy potrzebny jest kierowca na krótki czas w związku z nagłą chorobą stałego pracownika, a także w każdej chwili, gdy braki kadrowe sprawiają, że potrzebna jest doraźna pomoc.
Nie jesteśmy w stanie zapełnić luki w kadrach branży transportowej, ale możemy ją trochę odciążyć. Na rynku pracy jest wiele osób posiadających czynne prawa jazdy różnych kategorii. Na co dzień prowadzą swoją działalność gospodarczą lub pracują w innych branżach. Portal ja-pojade.pl powstał po to, aby zrzeszyć wszystkich tych kierowców, którzy mogą wesprzeć firmy potrzebujące ich usług, a jednocześnie zarabiają dodatkowe pieniądze.

Portal ja-pojade.pl jest po to, aby rozwiązać te wszystkie problemy. Wystarczy zarejestrować się w serwisie i dodać ogłoszenie z ofertą. W ogłoszeniu pracodawca wpisuje całkowitą kwotę, jaką chcę przeznaczyć na dane zlecenie. System automatycznie przelicza tę kwotę i kierowcy wyświetla kwotę netto, jaką otrzyma za to zlecenie.