Strefa ekspercka i biznesowa Spotkań Transportowych – Kraków 18.10.2017

 

Przez cały dzień do dyspozycji uczestników Spotkań pozostają eksperci prawni i przedstawiciele firm oferujących rozwiązania wspierające branżę transportową i zwiększające efektywność jej prowadzenia.

 

Wkrótce przedstawimy pełną listę partnerów i ekspertów dostępnych podczas Spotkań Transportowych.

 

Jeśli Twoja firma chce dołączyć do grona partnerów Spotkań Transportowych, skontaktuj się z nami: promocja@kmg-media.pl

 

continental

Firma Continental powstała w Hanowerze w 1871 roku. Obecnie to jeden z największych na świecie dostawców dla branży motoryzacyjnej.

 

Continental plasuje się w pierwszej 5. największych dostawców przemysłu motoryzacyjnego na całym świecie. Jako dostawca układów hamulcowych, systemów i komponentów do układów napędowych i podwozi, oprzyrządowania, rozwiązań informacyjno-rozrywkowych, elektroniki samochodowej, opon i elastomerów technicznych, Continental przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa jazdy i ochrony światowego klimatu. Continental jest także kompetentnym partnerem w sieciowej komunikacji samochodowej.

 

Continental Corporation jest podzielona na 2 grupy: Automotive i Rubber i składa się z pięciu działów : Chassis & Safety (Podwozie i bezpieczeństwo) zajmuje się zintegrowanymi obszarami takimi jak bezpieczeństwo jazdy, hamulce, wspomaganie kierowcy, bezpieczeństwo bierne i elementy podwozia; Powertrain (Napęd) opracowuje innowacyjne, wydajne rozwiązania w dziedzinie napędu; Interior (Wnętrze) w swej działalności koncentruje się na aspektach związanych z prezentowaniem informacji wewnątrz samochodu i zarządzania nimi; Tires (Opony) to dział zajmujący się opracowywaniem właściwych opon do wszelkich zastosowań – od samochodów osobowych przez ciężarówki, autobusy czy maszyny budowlane, po pojazdy specjalne rowery i motocykle. Opony Continental oferują doskonałe parametry przenoszenia sił, wyjątkowo wysoką przyczepność w każdych warunkach pogodowych i znakomity stosunek jakości do ceny. ContiTech opracowuje i wytwarza części funkcjonalne, komponenty i systemy dla przemysłu motoryzacyjnego i innych kluczowych branży.

 

VIAON jest wyłącznym dystrybutorem wiodących na rynku marek Inelo, OCRK i GBOX, które oferują rozwiązania dla firm transportowych. Doświadczenie liderów branży połączone pod marką VIAON gwarantuje otrzymanie najwyższej jakości rozwiązań wspomagających procesy w przedsiębiorstwach. Szeroki wachlarz oferowanych produktów zapewnia bezpieczeństwo i spełnia nawet najbardziej indywidualne oczekiwania.

 

INELO
Producent najwyższej jakości oprogramowania do analizy i rozliczania czasu pracy kierowców. Nasze produkty 4Trans® – TachoScan®, Rozliczenia, Manipulacje zdobyły zaufanie ponad 8000 klientów w Polsce oraz ponad 2000 zagranicą. Wśród nich są zarówno największe firmy transportowe, logistyczne, ale także instytucje kontrolne, takie jak min: ITD, PIP, Policja oraz inspekcje transportowe w Niemczech, Czechach, Rumunii, Holandii, Estonii, Wielkiej Brytanii, Luksemburgu i wiele innych… Nasza wiedza ceniona jest w całej Europie – uczestniczymy w pracach Komisji Europejskiej i CORTE, szkolimy Europejskie Inspekcje. Ciągły rozwój firmy zapewnia naszym Klientom zawsze aktualne rozwiązania, dostosowane do wymagań branży, a stabilna pozycja na rynku sprawia, że jesteśmy pewnym i godnym zaufania partnerem biznesowym. Potwierdzeniem znakomitej kondycji firmy są regularnie przyznawane nagrody, min Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa (2011, 2012, 2013, 2014, 2015).

 

GBOX
GBOX® Assist – zaawansowany system telematyki i monitoringu GPS to marka należąca do firmy INELO – wiodącej na rynku europejskim, polskiej spółki produkującej najwyższej jakości narzędzia niezbędne do zarządzania flotą pojazdów w przedsiębiorstwie transportowym. Nieustanny rozwój firmy zapewnia Klientom zawsze aktualne rozwiązania dostosowane do wymagań branży z ¬uwzględnieniem największej staranności i¬ najwyższych norm jakościowych.

 

OCRK
Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców to nowoczesna firma outsourcingowa, która świadczy kompleksowe usługi dla firm z branży TSL. Specjalizujemy się w rozliczaniu czasu pracy kierowców oraz w wielu kwestiach związanych z tym obszarem. Nasze działania obejmują teren całej Polski, a centrala firmy znajduje się w Bielsku-Białej, w województwie śląskim. Do grona Klientów należą firmy transportowe zatrudniające od jednego kierowcy, po przedsiębiorstwa mogące pochwalić się taborem przekraczającym kilkaset pojazdów. Proponujemy nie tylko rozliczanie czasu pracy kierowców, ale również prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, reprezentację podczas kontroli, doradztwo telefoniczne 24/7 i wiele innych elementów, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa firmom transportowym w dynamicznym sektorze TSL.

 
partnerzy_timocom_logo-1-1

TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla sektora TSL. Firma powstała w 1997 roku i przez lata działalności stworzyła największą w Europie platformę transportową dostępną obecnie w 24 wersjach językowych, w 44 krajach. Każdego dnia ponad 120 000 użytkowników wystawia w ramach giełdy ładunków do 750 000 ofert zarówno frachtów jak i wolnych przestrzeni ładunkowych.
Szeroka oferta platformy TimoCom to między innymi:

  • platforma transakcyjna TC Transport Order® – służąca do cyfrowego poszukiwania transportu, zawierania transakcji i centralnego zarządzania zleceniami transportowymi
  • giełda transportowa TC Truck&Cargo® – umożliwiająca szybkie działanie na rynku SPOT
  • platforma przetargowa TC eBid® – narzędzie do wyszukiwania zleceń długoterminowych i przetargów logistyki kontraktowej
  • giełda powierzchni magazynowych – zawierająca nawet do 30 000 powierzchni magazynowych i logistycznych w całej Europie
  • indeks firm TC Profile® – wykaz sprawdzonych firm z całej Europy wzbogacony o nową funkcję pobierania i udostępniania dokumentów
  • TC eMap® – moduł kalkulacyjno – trackingowy ułatwiający planowanie tras oraz kontrolę pozycji pojazdu i dbałość o bezpieczeństwo łańcucha dostaw
 
drabpol

Firma Drabpol funkcjonuje na rynku polskim od 1983 r.

 

Działalność firmy związana jest z promocją rozwiązań high-tech, wpływających na poziom bezpieczeństwa biernego w sektorach transportu drogowego i lotniczego. Drabpol jest przedstawicielem wielu światowych marek m.in. Continental VDO, Konvekta, MiX Telematics, Honeywell, Garmin.

 

Firma promuje nowatorskie rozwiązania systemowe w zakresie prac wdrożeniowo – konstrukcyjnych na rzecz producentów autobusów, maszyn czy  pojazdów specjalnych. Drabpol oferuje m.in.: nowoczesny systemem zarządzania elektroniką pokładową;  deski wskaźników;  systemy kontroli ciśnienia i temperatury opon (w tym do pojazdów ponadgabarytowych); systemy zarządzania flotą pojazdów i aktywnego śledzenia pojazdów , naczep i wagonów;  systemy wielofunkcyjne do usprawnienia pracy kierowcy i osoby zarządzającej flotami;  tachografy cyfrowe wraz z osprzętem i oprogramowaniem; klimatyzatory i agregaty chłodnicze; blokady alkoholowe.

 

Drabpol działa  jako firma VAR-owska (Value Added Reseller) – poza sprzedażą i serwisem produktów oferuje również pomoc we wdrożeniach od strony technicznej i technologicznej,opiekę posprzedażną oraz szkolenia. Na terenie całego kraju Drabpol zorganizował i nadal organizuje sieć autoryzowanych stacji serwisowych w zakresie pełniej obsługi  tachografów , systemów kontroli ciśnienia i temperatury opon oraz klimatyzatorów i agregatów chłodniczych.

 

Karta UTA to profesjonalna karta stworzona z myślą o transporcie drogowym i skupiająca się na jego potrzebach, która umożliwia zakup paliwa oraz dokonywanie opłat drogowych w całej Europie, płatność w serwisach, warsztatach, myjniach czy za pomoc drogową, czyli praktycznie za wszystko co jest niezbędne dla pojazdu w drodze.

 

Klienci UTA zyskują dodatkowe oszczędności dzięki szerokiej dostępności stacji oraz ofercie rabatowej na zakup paliwa. Karta UTA to również rabaty za przejazd autostradami, np. we Francji, Hiszpanii, Włoszech czy Słowenii, tunelami czy nawet mostami. Usługi dodatkowe dostępne dla posiadacza karty to szereg narzędzi internetowych, umożliwiających optymalizację i kontrolę kosztów. Przede wszystkim należy tu wymienić dostęp do zamkniętej strony internetowej, gdzie można sprawdzić dokonane transakcje, ceny na stacjach, przygotować raporty ułatwiające kontrolę kosztów i kierowców itp. Aplikacja UTA App to niezbędne narzędzie kierowcy, ułatwiające wyszukiwanie najtańszych stacji w okolicy.

 

Niezwykle ważna jest też usługa odzyskiwania VAT-u zapłaconego zagranicą. Zwrot VAT-u za paliwo oraz inne produkty i usługi (np. opłaty drogowe) przynosi oszczędności rzędu 17 – 27% (w zależności od wysokości podatku). Dodatkowo dzięki współpracy z UTA możliwe jest też odzyskanie części akcyzy od oleju napędowego np. z Belgii, Francji, Włoszech, Słowenii, Węgrzech czy Hiszpanii.

 

ExxonMobil największa na świecie międzynarodowa firma z branży naftowej i gazowniczej. Stosowane przez nią technologie i innowacje pomagają w zaspokajaniu rosnącego zapotrzebowania świata na energię.

 

Mobil Delvac™ to jedna z najbardziej rozwiniętych serii środków smarnych ExxonMobil do pojazdów użytkowych. Zyskała zaufanie milionów kierowców na całym świecie i posiada dopuszczenia ponad 300 producentów OEM. Na czele oferty stoi Mobil Delvac 1 LE 5W-30 — w pełni syntetyczny, doskonałej jakości olej niskopopiołowy do wysoko obciążonych silników Diesla, który pozwala wydłużyć żywotność silnika oraz pomaga ograniczyć zużycie paliwa. Tegoroczną nowością w ofercie Mobil Delvac jest pierwsza w historii rynku europejskiego gama olejów silnikowych do pojazdów dostawczych. Więcej informacji o środkach smarnych Mobil Delvac dla pojazdów ciężarowych i dostawczych znajdziesz w Dziale Pomocy Technicznej (bezpłatna infolinia 0 800 44 11 603, TechDeskEurope@exxonmobil.com) lub w internecie: www.mobildelvac.pl.

 

Infracht to pierwsza giełda transportowa bezpłatna dla przewoźników. Korzystanie z serwisu zapewnia im dostęp do wolnych ładunków, możliwość współpracy z nowymi zleceniodawcami i spedytorami oraz dostęp do systemu 24/7 bez konieczności instalacji aplikacji.

 

Zleceniodawcom i spedytorom Infracht zapewnia dostęp do przewoźników bez konieczności wnoszenia opłat abonamentowych, bez zbędnych umów i ukrytych opłat. Zasady działania platformy są bardzo proste: zleceniodawca wystawia zlecenie, informacja o zleceniu trafia do tysięcy przewoźników i spedytorów,
którzy mogą zaakceptować je przez opcję „Kup Teraz” lub przystąpić do licytacji.

 

Każdego dnia zespół pracowników Infracht weryfikuje dokumenty rejestrowe, historię firm, wysokość
i ważność ubezpieczeń OCP i OCS oraz ważność licencji transportowych i spedycyjnych,a także
sytuację finansową firm w BIG InfoMonitor.

 

Umiejętność oszczędzania to również droga do sukcesu firmy. Stara Kamienica jest gminą, w której podatek od środków transportowych jest najniższy w Polsce. Aby w prosty i szybki sposób obniżyć swoje podatki, wystarczy na jej terenie otworzyć oddział spółki i przenieść do niego pojazdy bez konieczności ich przerejestrowywania.

 

4 kroki do oszczędności:

  • Ustanowienie oddziału firmy na terenie gminy Stara Kamienica
  • Powołanie oddziału i budowa jego majątku
  • Wpis do KRS i Monitora Sądowego i Gospodarczego
  • Deklaracje podatkowe

 

Dzięki tym krokom Twoja spółka może zaoszczędzić na podatku od środków transportowych. Pomoże w tym Centrum Informacji Gospodarczej, działającej przy gminie Stara Kamienica w województwie dolnośląskim.

 

„Bunasta” – to jedna z większych Agencji Celnych w Unii Europejskiej.
Na dzień dzisiejszy nasza agencja celna staje się jednym z liderów w swojej dziedzinie i pozostawia szerokie spektrum usług związanych z celnymi procedurami tranzytu po obu stronach granicy Unii Europejskiej i Unii Celnej, pracując całodobowo i bez dni wolnych. Jednym z najważniejszych postulatów agencji celnej jest zasada indywidualnego podejścia do każdego klienta. Naszym priorytetem jest nawiązanie współpracy z klientem z uwzględnieniem wszystkich jego potrzeb i uwag, zaspokojenie nurtujących pytań klienta, pomoc w trudnych sytuacjach. Możecie Państwo stale otrzymywać wyczerpujące konsultacje doświadczonych pracowników  „Bunasta” związane z regulacjami celnymi Unii Celnej. „Bunasta” pracuje całodobowo i bez dni wolnych, dlatego cieszymy się gdy możemy zapewnić Państwu szybką  obsługę na nasze usługi. „Bunasta” swoją zawodową działalność realizuje w głównych biurach rozmieszczonych na Litwie i w Polsce, ale strefa naszych usług rozciąga się na przewóz ładunków po całej Unii Europejskiej i Unii Celnej.

 

Kancelaria Transportowa ITD-PIP.pl

Branża transportowa to wiele wyzwań – poszukiwanie zleceń,  kontraktów i nieustająca walka ze zmieniającym i się przepisami. Wiele lat pracy z branżą transportową zaowocowało doświadczeniem, które pozwoliło nam na przygotowanie rozwiązań dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie każdego dnia – niezależnie od tego, czy realizują swoje zlecenia w kraju czy też za granicą.

 

To, co nas wyróżnia, to połączenie wiedzy, doświadczenia i ogromnej pasji do tego co robimy. Już od ponad kilkunastu lat pomagamy polskim firmom w kwestiach związanych z prawem transportowym. Dostarczamy nowoczesne i sprawdzone narzędzia (m.in. SuperTacho oraz TachoDroid), które ułatwiają prowadzenie skomplikowanej ewidencji oraz pozwalają wygenerować realne oszczędności w postaci czasu oraz pieniędzy. Natomiast organizowane przez nas szkolenia to okazja do podnoszenia kwalifikacji pracowników i uzyskania odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.

 

Poznaj nasz zespół ekspertów dostępnych w największych miastach Polski – jesteśmy zawsze obok Ciebie!

 

Tachobus

Aplikacja mobilna TACHOBUS powstała w wyniku zapotrzebowania rynku na innowacyjne rozwiązania przeznaczone dla sektora usług transportowych. Zaproponowane przez nas rozwiązanie, pozwala na nowoczesne podejście do kwestii rozliczania pracowników oraz osób samozatrudnionych wykonujących pracę na stanowisku kierowcy w transporcie drogowym rzeczy. Jesteśmy liderem w zakresie automatycznego rejestrowania aktywności kierowcy, dokumentowania przebiegu podróży służbowej jak również lokalizacji pojazdów. Zespół merytoryczny tworzący oraz stale monitorujący prace aplikacji, składa się wyłącznie ze specjalistów związanych od lat z branżą transportową, a doświadczenie i wiedza poszczególnych specjalistów z zakresu krajowego oraz unijnego prawa pracy przekłada się wprost na wiarygodność i rzetelność danych generowanych przez samą aplikacje, zaś wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych pozwala na wykonywanie wszystkich powyższych zadań w sposób niemalże automatyczny.

 

Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość branży związanej z transportem to nasze największe atuty, dzięki którym nasz produkt doskonale wpisuje się w oczekiwania Klientów.

 

Centrum Księgowości Transportowej powstała w wyniku zapotrzebowania rynku TSL na profesjonalne usługi z zakresu rachunkowości właśnie dla branży transportowej. Profil Kancelarii to zwłaszcza przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność w formie spółek kapitałowych. Branża transportowa od wielu lat cechuje się dużą ilością aspektów podatkowych, celnych oraz prawnych występujących jedynie przy tego rodzaju usługach, stąd umiejętność sprawnego odnajdywania się w tychże realiach przez nasz zespół jest każdorazowo doceniana przez naszych dotychczasowych klientów.

 

Zespół Kancelarii tworzą osoby i wieloletnim doświadczeniu na takich stanowiskach jak główny księgowy, biegły rewident, doradca podatkowy, jak również radcowie prawni, adwokaci, prawnicy od lat związani z branżą transportową. I to właśnie dzięki wieloletniemu doświadczeniu jakie posiadamy w zakresie transportu, jesteśmy w stanie spełnić najśmielsze oczekiwania naszych Klientów ponieważ świadczymy swoje usługi wyłącznie w stosunku do przedsiębiorstw świadczących usługi transportowe w wymiarze transportu drogowego.

 
Iuridica

Kancelaria Prawna IURIDICA powstała w 2007 roku w celu zapewnienia profesjonalnej ochrony prawnej firmom działającym na rynku TSL. Dzięki ścisłej specjalizacji oraz wysokim standardom świadczenia usług, w ciągu kilku lat stała się najbardziej rozpoznawalną w Polsce kancelarią prawną, która obsługuje firmy transportowe, spedycyjne oraz logistyczne. Poprzez liczne konferencje i szkolenia podnosi poziom świadomości prawnej wśród pracowników firm transportowych. Świadczy kompleksową pomoc prawną zarówno małym, rodzinnym firmom, jak i potentatom na rynku międzynarodowym. Procesy sądowe, doradztwo prawne oraz sprawy o charakterze międzynarodowym (odwołania od decyzji BAG, Border Force itp.) zapewniają stały rozwój oraz wzrost doświadczenia wśród prawników Kancelarii Prawnej IURIDICA.

 

Kancelaria LegalTrans

Kancelaria Transportowa LEGALTRANS powstała w wyniku zapotrzebowania branży transportowej na usługi z zakresu doradztwa prawnego w transporcie. Kancelaria stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach wykonujących krajowy i międzynarodowy transport drogowy rzeczy oraz osób. Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość zarówno branży związanej z transportem, spedycją i logistyką to nasze największe atuty. Oferta Kancelarii skierowana jest do podmiotów, którym zależy na profesjonalnej oraz rzetelnej obsłudze prawnej w zakresie wykonywania transportu drogowego.

 

Transport Francais Representant

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę wszelkich regulacji ustanowionych zgodnie z ustawą Loi Macron:
– ustanowienie przedstawiciela we Republice Francuskiej
– nadzór nad kompletowaniem wymaganej dokumentacji
– tłumaczenia zwykłe i przysięgłe francusko/polskie oraz polsko/francuskie
– wsparcie Kancelarii Prawnej w zakresie europejskiego prawa transportowego i prawa przewozowego

 

Translawyers

Jesteśmy specjalistyczną Kancelarią działającą w baraży transportowej oraz świadczącą kompleksową obsługą prawną podmiotów gospodarczych. Rozwiązujemy problemy polskich oraz zagranicznych klientów. Naszym celem jest świadczenie najwyższej jakości pomocy prawnej odpowiadającej potrzebom klienta. Kancelarię tworzy zespół doświadczonych radców prawnych, aplikantów radcowskich oraz prawników, którzy biegle posługują się językami obcymi.

 

Kancelaria Transportowa KOBEN Spółka z o.o.

Jesteśmy po to aby Przedsiębiorcy wykonujący transport drogowy rzeczy lub osób byli na bieżąco z obowiązującymi przepisami o czasie pracy kierowców, dbamy o to, żeby kontrole służb kontrolnych były tylko formalnością. Jesteśmy po to aby firmy nie dzieliły się zyskiem ze służbami kontrolnymi na skutek nałożonych kar. W swojej działalności łączymy doświadczenie naszych specjalistów z najnowszymi regulacjami prawnymi z zakresu czasu pracy kierowców, przez co jesteśmy w stanie zaoferować Klientom dostarczenie wiedzy i usług na najwyższym poziomie.

 

Rozliczenia czasu pracy kierowców, odwołania i szkolenia wykonują wieloletni specjaliści z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców. Prowadzone przez nas szkolenia są gwarancją przyswojenia potrzebnej w działalności transportowej wiedzy i umiejętności. Przygotowywane przez nas odwołania charakteryzują się niezwykłą skutecznością przez co z jednej strony są dla Firm oszczędnością a z drugiej strony precyzyjną wskazówką jak nie popełnić drugi raz tych samych błędów.

 

CDS Kancelaria Brokerska świadczy usługi doradcze w zakresie oceny ryzyka transportowego, prawa przewozowego i transportowego oraz obsługi ubezpieczeń transportowych (OCP, OCS, OC zawodowe do licencji, OCP kabotażowe i Cargo). W zakresie usług świadczonych przez CDS leży również prowadzenie audytów i szkoleń z zakresu procedur transportowych i stosowania prawa transportowego. Usługi CDS są adresowane do uczestników sektora TSL – przewoźników, spedytorów i logistyków zajmujących się transportem.

 

Firma 360 Payment Solutions Poland jest liderem w Europie w obsłudze Firm Transportu Międzynarodowego w zakresie rezerwacji przepraw promowych na wszystkich liniach w Europie. Od ponad 30 lat zajmuje się wyposażaniem Firm w czytniki opłat autostradowych, karty paliwowe, zwrotu Vatu i Akcyzy. Jako jedna z pierwszych na rynku opracowała system obrotu gotówkowego w Firmie oferując karty Visa wraz z systemem obsługi. Usługami dodatkowymi dla karty Visa są usługi pomocy prawnej i drogowej w Europie. Od lat promuje ekologiczny sposób przewożenia towarów proponując usługi przejazdów pociągami zarówno samych naczep jak i ciągników z naczepami. Ideą Firmy jest pomoc naszym klientom w pokonaniu wszelkich trudności, wyposażeniu we wszelkie potrzebne narzędzia i pomoc w każdym nieprzewidzianym przypadku.

 

W tym roku WESEM, polski producent oświetlenia do pojazdów świętuje 40-lat istnienia firmy. Działające od 1977 roku rodzinne przedsiębiorstwo projektuje, produkuje i dostarcza oświetlenie do samochodów oraz pojazdów rolniczych i budowlanych. Produkty WESEM łączą nowoczesne trendy wzornicze z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi.

 

Te dwie cechy ma prezentowany na spotkaniach reflektor FERVOR – lampa drogowa LED ze światłem pozycyjnym LED przeznaczona do samochodów ciężarowych. FERVOR wyróżnia się niską mocą (30W) przy doskonałych parametrach świetlnych. Lampa ma średnicę 220mm i dostępna jest w dwóch wersjach: z liczbami cechowania 25 i 50. Dla posiadaczy pojazdów o mniejszych gabarytach (samochody terenowe, vany) dostępny jest FERVOR o średnicy 180mm i liczbie cechowania 25.

 

Profesjonalne oświetlenie to jeden z filarów bezpiecznego transportu. Włączone lampy zapewniają nawet do 500m jasnej drogi przed maską pojazdu. Niespotykany kształt robi wrażenie i wyróżnia pojazd na drodze, a reflektor można nabyć w bardzo rozsądnej jak na swą klasę cenie. Ten i inne lampy polskiego producenta dostępne są wybranych dostawców oświetlenia dla motoryzacji.

 

Strefa załadowców

Silvan Logistics to jedna z czołowych firm logistycznych na polskim rynku. Istniejemy od 2005 roku. Zapewniamy kompleksową obsługę logistyczną, obejmującą usługi transportu drogowego, morskiego oraz logistykę kontraktową i magazynowanie. Specjalizujemy się w transporcie produktów świeżych wymagających temperatury kontrolowanej.

Czytaj więcej

Dysponujemy własnym magazynem dystrybucyjno-chłodniczym oraz siecią oddziałów w Polsce i Zachodniej Europie. Zapewniamy najwyższe standardy i jakość usług na każdym etapie łańcucha dostaw, czego dowodem jest przyznany nam certyfikat IFS Logistics.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy przewoźników do stałej współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie w transporcie krajowym lub międzynarodowym, chcesz się związać ze stabilnym i rzetelnym partnerem biznesowym, zapraszamy do współpracy.

 

NASZYM PARTNEROM ZAPEWNIAMY:

  • rozliczanie i fakturowanie za poszczególne trasy
  • atrakcyjną formę płatności
  • odległości ustalane za pomocą ogólnodostępnej mapy Google
  • organizowanie i płatność za promy, pociągi i tunele
  • stałą stawkę za wszystkie kilometry – puste i pełne
  • ciągłość zleceń
  • zaangażowanie we współpracę i całodobowe profesjonalne
  • wsparcie wysoko wykwalifikowanej kadry 150 spedytorów

 

WYMAGANIA:

  • ciągnik i naczepa chłodnicza lub plandeka (13,6 m) w dobrym stanie technicznym
  • auto pozostaje do naszej wyłącznej dyspozycji
  • nasz dyspozytor pozostaje w stałym kontakcie z kierowcami
  • korzystanie wyłącznie z naszych dokumentów CMR i kwitów paletowych
 

W ramach współpracy z przewoźnikami oferujemy dzierżawę naszych cystern jednocześnie gwarantując pracę na poziomie ok. 10500 – 12500km miesięcznie, co jest też uzależnione od dyspozycyjności przewoźnika oraz jego kompetencji językowych (znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego w stopniu komunikatywnym determinuje większą liczbę km i jest dodatkowym atutem). W cenie dzierżawy uwzględnione jest kompleksowe ubezpieczenie cysterny oraz wszelkie zezwolenia niezbędne do korzystania z cysterny.

Czytaj więcej

Termin płatności 45 dni od momentu otrzymania kompletu oryginalnych dokumentów z danego zlecenia. Jest również możliwość skonta.

 

Dodatkowo pokrywamy udokumentowane koszty związane z wydatkami na mosty, tunele, przełęcze i promy.

 

Z naszej strony zapewniamy wsparcie dla przewoźnika w postaci szkolenia kierowców oraz pełną opiekę spedytora dedykowanego dla danego przewoźnika.

 

Stawka za kilometr ustalana jest indywidualnie w oparciu o potencjał przewoźnika oraz wyposażenie ciągnika i dyspozycyjność kierowcy.

 

Zlecenia będą realizowane po UE. Kierunki : Benelux, Hiszpania, Włochy, Skandynawia (sporadycznie), Francja, Anglia, Węgry, Rumunia.

 

Przewoźnik nie musi mieć doświadczenia w pracy z cysterną spożywczą. Jeśli takowe posiada będzie to z pewnością dodatkowy atut w rozmowach o warunkach współpracy. Interesują nas ciągniki min euro 5, o DMC ok. 8t

 

Jesteśmy na rynku od 2002 roku. Nasza firma jest notowana na giełdzie New Connect, była wielokrotnie nagradzana Gazelami Biznesu. Jesteśmy oficjalnym partnerem siecie palletways. Mamy oddziały w Tarnowie, Kielcach, Dąbrowie Górniczej.

 

Prowadzimy spedycję i transport na terenie całego kraju oraz międzynarodowy w kierunkach: Europa Zachodnia i Południowa, Wielka Brytania, Skandynawia. Zapraszamy do współpracy dużych i małych przewoźników.

 

Raben Transport jest jedną ze spółek Grupy Raben, specjalizującą się w ładunkach całopojazdowych: drogowych w ruchu międzynarodowym i krajowym oraz intermodalnym. Dzięki własnym stacjom serwisowym zapewniamy niezawodność taboru oraz optymalne koszty jego eksploatacji.

Czytaj więcej

Poszukujemy do współpracy Przewoźników:

  • W transporcie krajowym, posiadających zestaw ciągnik + naczepa (standard, mega)
  • W transporcie międzynarodowym, posiadających ciągniki typu low deck lub zestaw ciągnik + naczepa mega

 

Oferujemy pewny przychód w oparciu o umowę o współpracy:

  • efektywnie zaplanujemy Twoje auta, bezpośrednio kontaktując się z Kierowcami
  • w prosty i przejrzysty sposób rozliczymy wykonaną usługę, bezwzględnie dotrzymamy terminów zapłaty
  • przyśpieszymy zapłatę, jeśli wybierzesz faktoring zwrotny
  • skompensujemy wartość zatankowanego paliwa, myjni, serwisu oraz zakupionych części – dopiero z wymaganą fakturą zbiorczą

 

Zapewniamy niskie koszty:

  • odnowisz tabor na warunkach wynegocjowanych dla Grupy Raben
  • zatankujesz paliwo bezgotówkowo po niskich cenach
  • ubezpieczysz firmę w ramach OCP, korzystniej niż zrobiłbyś to sam
  • zakupisz części w serwisie Raben Transport na specjalnych warunkach lub skorzystasz z kontraktu serwisowego bądź preferencyjnych stawek serwisowych
  • do minimum ograniczysz koszty administracyjne

Partnerzy Spotkań Transportowych Edycja Wiosna 2020